تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
1

کاندیدای مجلس اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

  • کد خبر : 7181
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
کاندیدای مجلس اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

اندیمشک نوین: حجت‌الاسلام موسوی، گفت: از کاندیدایی که تایید شده‌اند انتظار می‌رود در فضای حقیقی و مجازی ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی، در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تلاش کنند.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، ا (جمعه ۱۵ دی ) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اندیمشک، با محکومیت حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: شهدا و جانبازان این حادثه غم‌انگیز و خونین، در مسیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گام برمی‌داشتند و مظلومانه به شهادت رسیدند و جانباز شدند.

امام جمعه اندیمشک، به دستاوردها و جایگاه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون ممتاز بوده و هیچ انقلابی در میان انقلاب‌های بزرگ دنیا به پای این انقلاب نمی‌رسد و رهبر، مردم و مجاهدان انقلاب ما با دیگر انقلاب‌ها قابل مقایسه نیستند.

وی به بیان مطالبی پیرامون توطئه‌های دشمنان پرداخت و تصریح کرد: انقلاب ما مکتبی بود و دشمن قصد داشت تا باور و اعتقاد به خداوند را از مردم بگیرد و به اهداف خود برسد اما همچنان این نهضت ادامه دارد.

حجت‌الاسلام موسوی، عنوان کرد: دشمنان با ترور و تحریم قصد دارند کاری کنند ملت ایران اسلامی از آرمان‌ها دست بکشد اما بدانند ما از این انقلاب و مسیر دست نخواهیم کشید.

وی با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌های انتخابات مجلس ادامه داد: کاندیدایی ک تأیید نشده‌اند،احساس تکلیف کردند که بیایند برای رضای خدا شرکت و به مردم خدمت کنند اما به هر دلیلی رد شدند ولی نباید فراموش کنیم که همه وظیفه دارند ضمن حضور در انتخابات، برای ترغیب دیگران به مشارکت بکوشند.

امام جمعه اندیمشک، بیان کرد: از کاندیدایی که تایید شده‌اند انتظار می‌رود در فضای حقیقی و مجازی ضمن رعایت اخلاق انتخاباتی، در جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تلاش کنند.

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مخالفت با انتخابات، مخالفت با نظام اسلامی و اسلام است و ضرورت دارد با مشارکت حداکثری، چشم دشمنان را کور کنیم.

گفتنی‌است پس از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی مردم انقلابی اندیمشک در محکومیت حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان از مصلا به سمت میدان راه‌آهن برگزار شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=7181
  • ارسال توسط :
  • 16 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کاندیدای مجلس اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.