تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
1

ملت ایران اسلامی توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشته است

  • کد خبر : 7240
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
ملت ایران اسلامی توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشته است

اندیمشک نوین: زمانی‌اصل، گفت: دشمنان برای تضعیف انقلاب توطئه‌های بی‌شماری داشته که با هوشیاری و بیداری ملت ایران اسلامی، ناکام مانده‌اند.

به گزارش اندیمشک نوین، یوسف زمانی‌اصل، در آئین توزیع تجهیزات ورزشی بین هیأت‌های ورزشی و محلات شهرستان اندیمشک، ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: قبل از دوران انقلاب اسلامی بی‌عدالتی و ظلم بر جامعه ما چیره شده بود.

فرماندار اندیمشک، افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) یک برگ زرین در تاریخ بشریت است و این انقلاب بزرگ در واقع پایان همه بی‌عدالتی‌های قبل از انقلاب اسلامی بود.

وی تصریح کرد: وقتی امام خمینی (ره) با پیروی از مکتب عاشورا برای این انقلاب اسلامی همت کرد، تمام جهان متعجب شدند که یک روحانی ساده‌زیست رهبری یک امتی را پذیرفته و انقلابی به وجود آورده که در جهان بی‌نظیر بود.

زمانی‌اصل، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هیچ‌وقت فکر نمی‌کردند این انقلاب پس از ۴۵ سال یکی از قدرت‌های برتر جهان شود.

وی عنوان کرد: دشمن برای تضعیف انقلاب توطئه‌های بی‌شماری داشته که با هوشیاری و بیداری ملت ایران اسلامی، ناکام مانده‌اند.

فرماندار اندیمشک، ادامه داد: تاکنون دستاوردهای بسیاری در همه بخش‌ها به دست آورده‌ایم که سبب اقتدار و عزت کشورمان شده و این دستاوردها نتیجه خون پاک شهدای والامقام و حمایت و پشتوانه مردمی بوده‌اند.

وی اضافه کرد: اندیمشک شهرستان یک‌هزار شهید با افتخارات گوناگون و منطقه‌ای است که آوازه پهلوانی آن در سراسر ایران اسلامی به گوش می‌رسد.

زمانی‌اصل، با اشاره به اینکه انتخابات را در پیش داریم و تمام دنیا به این انتخابات چشم دوخته‌اند خاطر نشان کرد: انتخابات یکی از مهترین دستاوردهای نظام به شمار می‌رود و مشارکت همه ما در این انتخابات ضروری است.

وی در ادامه به بیان مطالبی پیرامون ورزش شهرستان اندیمشک و تجهیزات و پروژه‌های ورزشی پرداخت.

در این آئین، ‌توزیع تجهیزات ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت بین هیأت‌های ورزشی و محلات شهرستان اندیمشک صورت گرفت.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=7240
  • ارسال توسط :
  • 16 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ملت ایران اسلامی توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشته است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.