تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
1

انهدام کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی در اندیمشک

  • کد خبر : 7243
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۵۷
انهدام کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی در اندیمشک

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی در اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اندیمشک نوین، سرهنگ علیرضا میررضایی گفت: در راستای اجرای روزانه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قالب امنیت محله محور و به منظور دستگیری افراد مخل نظم و امنیت، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی وارد عمل شدند.

او  ادامه داد: ماموران پلیس کلانتری ۱۱ با کار شبانه روزی، یک باب کارگاه تولید، توزیع و فروش مشروبات الکلی را شناسایی کردند و  پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه محل مورد نظر را در محاصره کامل قرار داده و در این ارتباط سرکرده اصلی این باند را دستگیر و همچنین ۲۰۰ لیتر مشروب کشف و کلیه دستگاه‌های کارگاه مذکور توقیف و معدوم شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک افزود: در خلال این اقدام، ماموران کلانتری ۱۱ موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق شده که در تحقیقات فنی معترف به ۴ فقره سرقت در نقاط مختلف شهرستان شدند.

سرهنگ میررضایی با بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف، یک تبعه غیرمجاز افغان و ۶ مجلوب احکام جلب دستگیر شدند، گفت: در ادامه این دستاوردها و در عملیاتی دیگر ۴ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری کشف شد.

او می‌گوید : مبارزه جدی با مخلان نظم و امنیت ادامه دارد و در این راه با آنان به شدت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=7243
  • ارسال توسط :
  • 14 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای انهدام کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.