تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

دستگیری اتباع غیرمجاز و کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک اندیمشک

  • کد خبر : 7256
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۹
دستگیری اتباع غیرمجاز و کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک اندیمشک

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان بیش از ۳ کیلوگرم تریاک کشف و ۱۵ تبعه غیرمجاز دستگیر شدند.

 

به گزارش اندیمشک نوین، سرهنگ علیرضا میررضایی گفت: باهدف ایجاد امنیت پایدار و تشدید کار‌های پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکار‌های مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان و پاکسازی نقاط آلوده اندیمشک، طرح ارتقای امنیت اجتماعی اجرایی شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح با انسجام کامل ماموران انتظامی این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری یک سوداگر مرگ شدند که در بازرسی از منزل وی ۳ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ میررضایی با اشاره به اینکه ۱۵ تبعه غیرمجاز جمع آوری شد، ادامه داد: ماموران در اقدامی دیگر ۳ فقره سرقت و چندین راس احشام سبک را در کوه‌های سختگذر کشف شد و به مالباختگان مسترد کردند.

فرمانده انتظامی اندیمشک در پایان با اشاره به اینکه ۱۰ دستگاه وسایط نقلیه متخلف توقیف و ۴ متهم دارای حکم جلب دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، اضافه کرد: از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و در نصب دوربین مداربسته و دزدگیر منازل اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=7256
  • ارسال توسط :
  • 18 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری اتباع غیرمجاز و کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.