تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
3

برگزاری راهپیمایی قدس در بیش‌از ۷۰نقطه استان خوزستان

  • کد خبر : 7513
  • ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۳۶
برگزاری راهپیمایی قدس در بیش‌از ۷۰نقطه استان خوزستان

اندیمشک نوین: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: این مراسم با حضور مردم انقلابی و بصیر استان در بیش از ۷۰ نقطه استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات؛ حجت‌الاسلام علیرضا قربانی‌زاده اظهار کرد: مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس هم‌زمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در روز جمعه ۱۷ فروردین برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مردم انقلابی و بصیر استان در بیش از ۷۰ نقطه استان خوزستان برگزار می‌شود.

قربانی‌زاده ادامه داد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کلان‌شهر اهواز ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه از مسجد آیت‌الله جزایری واقع در خیابان امام خمینی غربی به سمت مصلی مهدیه امام خمینی برگزار می‌شود.

وی راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از آرمان فلسطین را مایه دلگرمی و تقویت جبهه مقاومت فلسطین توصیف کرد و گفت: جبهه مقاومت به برکت روز جهانی قدس بسیار قوی‌تر از گذشته و تبدیل به درخت تنومندی شده و رژیم صهیونیستی را به ستوه آورده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس سید محمد حسینی، معاون امور پارلمانی رئیس‌جمهور سخنرانی می‌کند.

حجت‌الاسلام علیرضا قربانی‌زاده بُعد اطلاع‌رسانی و مستندسازی راهپیمایی جهانی روز قدس را در رسانه‌ها و فضای مجازی مورد تأکید قرارداد و گفت: باید از ظرفیت رسانه‌های استانی و محلی در این بخش مهم و تأثیرگذار استفاده کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=7513
  • ارسال توسط :
  • 45 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری راهپیمایی قدس در بیش‌از ۷۰نقطه استان خوزستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.