تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2
فرماندار اندیمشک:

حمایت از فلسطین دفاع از انسانیت است

  • کد خبر : 7560
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
حمایت از فلسطین دفاع از انسانیت است

اندیمشک نوین: فرماندار اندیمشک با تجلیل از حضور حماسی مردم شهید پرور اندیمشک در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز قدس و فلسطین نه تنها موضوعی اسلامی بلکه مساله ای جهانی و انسانی است وهمه در حمایت از این مردم مظلوم مسوولیت دارند.

به گزارش اندیمشک نوین، یوسف زمانی اصل روز جمعه در حاشیه راهپیمایی بزرگ روز قدس مردم اندیمشک افزود: معمار کبیر انقلاب با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، دفاع از فلسطین را به موضوعی جهانی تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه تاریخ نشان داده که صهیونیسم یک جریان خطرناک برای بشریت است، بیان کرد: روزجهانی قدس، روز وحدت و انسجام مسلمانان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

فرماندار اندیمشک حضور مردم ولایتمدار این شهرستان در راهپیمایی روز قدس امسال را پرشورتر و گسترده تر از سال های گذشته دانست و گفت: مردم شهیدپرور این دیار با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی بار دیگر حماسه ای ماندگار را خلق کردند.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی در همه برهه‌های حساس با حضور حماسه آفرین خود در صحنه ها ثابت کرده است تهدیدها، تحریم ها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب هیچ تاثیری بر اراده و عزم راسخ آنها در مبارزه با استکبار جهانی و اسراییل و پایبندی به اصول اسلامی و ارزش های دینی ندارد.

به گزارش ایرنا، امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸، مطابق با ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ پس از بمباران جنوب لبنان توسط اسرائیل، طی پیامی به مسلمین ایران و جهان از آنها خواست تا آخرین جمعهٔ ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

پیش از ظهر امروز، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نمازگزاران و مردم اندیمشک همزمان با سراسر کشور با برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام انزجار از جنایات ددمنشانه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی، بر حمایت از مردم مظلوم غزه و انتقام شهدای کنسولگری ایران در سوریه تاکید کردند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=7560
  • نویسنده : سردبیر
  • ارسال توسط :
  • 21 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حمایت از فلسطین دفاع از انسانیت است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.