تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
4
امام جمعه اندیمشک:

مسلمانان جهان، مردم مظلوم فلسطین را یاری می‌دهند

  • کد خبر : 7565
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
مسلمانان جهان، مردم مظلوم فلسطین را یاری می‌دهند

اندیمشک نوین: حجت‌الاسلام موسوی، گفت: مسلمانان جهان، مردم مظلوم فلسطین را یاری می‌دهند و بدون شک رژیم غاصب صهیونیستی از صفحه روزگار محو می‌شود.

به گزارش اندیمشک نوین، حجت‌الاسلام سید کمال موسوی، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اندیمشک، با قدردانی از حضور باشکوه مردم اندیمشک در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان اندیمشک بار دیگر حماسه آفریدند.

امام جمعه اندیمشک، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، برگزاری راهپیمایی‌ها در مناسبت‌های مختلف به امنیت کمک می‌کند چرا که دشمنان به دنبال کم‌رنگی این راهپیمایی‌ها هستند.

وی تصریح کرد: مردم کشورمان بار دیگر با حضور باشکوه و پرشور خود دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناامید و مأیوس کردند.

حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به اینکه یاری دادن مظلومان سراسر جهان از توصیه‌های اسلام و قرآن است عنوان کرد: مسلمانان جهان، مردم مظلوم فلسطین را یاری می‌دهند و بدون شک رژیم غاصب صهیونیستی از صفحه روزگار محو می‌شود.

وی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران را محکوم کرد و به بیان بیان مطالبی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی پرداخت.

امام جمعه اندیمشک، با بیان اینکه عید سعید فطر شبیه‌ترین روز به قیامت است خاطر نشان کرد: در روز قیامت بازخورد مثبت و منفی مشخص خواهد شد و ما هم باید در طول ماه رمضان از فرصت‌های روزه‌داری و عبادت استفاده کنیم.

راهپیمایی روز جهانی قدس نیز در شهرستان اندیمشک همزمان با سراسر کشور، از میدان امام خمینی (ره) به سمت میدان راه‌آهن و پس از آن به سمت مصلای نماز جمعه برگزار شد.

مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان اندیمشک با حضور باشکوه و خلق حماسه‌ای دیگر، از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=7565
  • نویسنده : سردبیر
  • ارسال توسط :
  • 20 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مسلمانان جهان، مردم مظلوم فلسطین را یاری می‌دهند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.