تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

کشتی‌گیران خوزستانی نقش پررنگی در قهرمانی ایران در آسیا داشتند

  • کد خبر : 7660
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
کشتی‌گیران خوزستانی نقش پررنگی در قهرمانی ایران در آسیا داشتند

اندیمشک نوین: رییس هیات کشتی خوزستان گفت: کشتی‌گیران خوزستانی در قهرمانی ایران در آسیا نقش پررنگی داشته و این موضوع مایه افتخار کشتی استان در کشور است.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از ایرنا، رمضان جمالپور بیان کرد: این رقابت با حضور کشتی گیرانی از قاره آسیا در کشور قرقیزستان برگزار شد که کشتی گیران استان در پنج وزن صاحب مدال شدند.

وی افزود: در این پیکارها فرنگی کاران شایسته خوزستانی بار دیگر قدرتمندانه در آسیا، میدان‌داری کرده و با کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز برای کشورمان افتخار آفرین شدند.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم طلایی شدند همچنین پویا دادمرز در وزن ۵۵ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند.

وی بیان کرد: ایمان محمدی دیگر کشتی گیر مستعد استان در وزن ۶۳ کیلوگرم، در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت و صاحب گردن آویز برنز شد.

جمالپور با اشاره به اینکه نیمی از کشتی گیران تیم ملی در این رقابت‌ها را فرنگی کاران خوزستانی تشکیل دادند ادامه داد: عملکرد کشتی‌گیران استان با کسب پنج مدال مختلف، بسیار درخشان است و امیدواریم این درخشش در رقابت‌های جهانی و المپیک تکرار شود.

وی ابراز امیدواری کرد: سهم کشتی‌گیران استان در مسابقات المپیک و جهانی نیز مثل رقابت‌های آسیایی پرفروغ باشد و کشتی گیران ما بتوانند با دست پر به کشور بازگردند.

بر اساس این گزارش تیم کشتی فرنگی ایران عنوان نخست رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا را به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=7660
  • ارسال توسط :
  • 7 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای کشتی‌گیران خوزستانی نقش پررنگی در قهرمانی ایران در آسیا داشتند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.