تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
2
با حضور رییس سازمان ثبت اسناد کشور

۷۵۶۰ فقره سند مالکیت روستایی در خوزستان اهدا شد

  • کد خبر : 7692
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
۷۵۶۰ فقره سند مالکیت روستایی در خوزستان اهدا شد

اندیمشک نوین: ۷۵۶۰ فقره سند مالکیت روستایی در استان خوزستان صادر شده است که آیین اهدای این اسناد امروز به صورت نمادین و به نمایندگی کل استان در روستاهای بنوار ناظر اندیمشک و دونه امیدیه انجام شد. 

به گزارش اندیمشک نوین، این آیین با حضور حسن بابایی معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، روح الله عمادی مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان، مدیران کل ثبت اسناد و املاک، دادگستری خوزستان، فرماندار اندیمشک و مسئولان محلی در سالن اجتماعات کوثر فرمانداری اندیمشک برگزار شد.

روح الله عمادی مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان امروز چهارم اردیبهشت ماه در حاشیه این آیین اظهار کرد: امروز مراسم تسلیم سندهای مالکیت روستایی با همکاری اداره ثبت و اسناد و با حضور معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دیگر مسئولان انجام شد.

وی افزود: سهمیه استان در سال گذشته در بحث صدور سند مالکیت روستایی ۷۴۰۰ فقره بوده که به لطف خدا و با پیگیری‌های انجام شده حدود ۷۷۰۰ سند در سال گذشته صادر شد.

عمادی با بیان اینکه این اقدام باعث تثبیت مالکیت و بهره‌مندی روستاییان از مزایای اسناد مالکیت در سطح استان شده است، گفت: در برخی مناطق استان از جمله شهرک بنوار ناظر اندیمشک موضوع سند، مطالبه‌ ۴۰ ساله مردم، ساکنین و مالکین بود که محقق شد.

وی ادامه داد: همچنین حدود ۲۰ سال بود که روستای دونه امیدیه پیگیر مساله سند بوده است که امسال و با همکاری دو دستگاه بنیاد و ثبت اسناد این موضوع تحقق یافت.

منبع:  ایسنا

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=7692
  • نویسنده : سردبیر
  • ارسال توسط :
  • 11 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ۷۵۶۰ فقره سند مالکیت روستایی در خوزستان اهدا شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.