تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1
دهیار شهرک بنوار ناظر اندیمشک؛

فاضلاب شهرک صنعتی اندیمشک برای مردم مشکل ساز شد

  • کد خبر : 7839
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
فاضلاب شهرک صنعتی اندیمشک برای مردم مشکل ساز شد

اندیمشک نوین: دهیار شهرک بنوار ناظر اندیمشک گفت: بیش از یک سال است که ساکنین شهرک بنوار ناظر از بوی بسیار نامطبوع و پساب شیمیایی ناشی از تولید الکل نمی توانند نفس بکشند و دچار مشکلات تنفسی شده اند.

به گزارش اندیمشک نوین: احمد حسینقلی پور دهیار شهرک بنوار ناظر اندیمشک گفت: بیش از یک سال است که اهالی شهرک بنوار ناظر از نفس کشیدن که حق طبیعی و قانونی هر انسانی است منع شده اند چرا که بوی نامطبوع و پساب شیمیایی ناشی از تولید الکل باعث مشکلات تنفسی و ایجاد ناامیدی در آن ها شده و ادامه زندگی را برای اهالی این منطقه سخت کرده است.

وی افزود: فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اندیمشک درون زهکش کشاورزی رها شده است و زهکش از درون شهرک بنوارناظر می گذرد، بوی بد فاضلاب شرکت الکل به شدت در شهرک پیچیده شده و دیگر زندگی برای ساکنین این منطقه قابل تحمل نیست.

دهیار شهرک بنوار ناظر اندیمشک با بیان اینکه بوی بد فاضلاب شرکت الکل باعث ایجاد نارضایتی تمام ساکنین این شهرک و حتی رهگذران شده است، ادامه داد: فاضلاب شرکت الکل شهرک صنعتی وارد محیط زیست و کشاورزی ها شده و پس از آن وارد رودخانه کرخه می شود، دامداران برای شرب دام هایشان و همچنین آبتنی گاومیش ها از این آب استفاده می کنند.

حسینقلی پور گفت: قبل از نزدیک شدن فاضلاب به شهرک بنوار اندیمشک متوجه این معضل شدیم و با دادستانی، بخشداری و فرمانداری نامه نگاری ها انجام شد و همچنین به رئیس شهرک های صنعتی نامه زدیم اما این مسئول در پاسخ به نامه ما گفت؛ مشکل حل شده است در صورتی که شواهد اینگونه نشان نمی دهد‌.

دهیار شهرک بنوار ناظر اندیمشک افزود: استعلام از شبکه بهداشت و درمان و محیط زیست اندیمشک توسط دادستان انجام شده و همچنین وی چند ماه پیش در جلسه شورای تامین شهرستان قول مساعد دادند که این مشکل هرچه سریع تر حل خواهد شد.

حسینقلی پور بیان کرد: دادسرای اندیمشک در اسفند ۱۴۰۲ برای شرکت های صنعتی جهت رفع این مشکل جلسه ای برگزار کرد اما تاکنون هیچ اقدام عملی جهت رفع مشکل انجام نشده است.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=7839
  • نویسنده : سردبیر
  • ارسال توسط :
  • 30 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای فاضلاب شهرک صنعتی اندیمشک برای مردم مشکل ساز شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.