تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
0
مدیر مخابرات منطقه خوزستان؛

راه‌اندازی مجدد تلفن ۱۱۵ مرکز اورژانس اندیمشک

  • کد خبر : 8065
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
راه‌اندازی مجدد تلفن ۱۱۵ مرکز اورژانس اندیمشک

اندیمشک نوین: خط تلفن ۱۱۵ مرکز اورژانس اندیمشک که به دلیل سرقت‌های مکرر کابل و تجهیزات مخابراتی از کار افتاده بود، برای سومین بار در یک هفته، مجددا راه‌اندازی و وارد مدار شد.

به گزارش اندیمشک نوین، مدیر مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه سرقت کابل‌های مخابراتی مرکز اورژانس ۱۱۵ اندیمشک باعث اختلال و قطع تلفن خدماتی ۱۱۵ شده بود، گفت: بر اساس این خبر به دلیل اهمیت موضوع و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی و به منظور جلوگیری از اختلال در خدمات رسانی به شهروندان اندیمشکی پس از اطلاع با تأکید و دستور ویژه مدیر منطقه و تهیه ملزومات و حضور نیرو‌های عملیاتی مخابرات با کابل‌کشی مجدد، تلفن خدماتی ۱۱۵ مرکز اورژانس شهرستان اندیمشک در کوتاهترین زمان ممکن مجددا دایر و فعال شد.
رحیم فلاح زاده ضمن تشکر از همکاری نیرو‌های خدوم انتظامی در سراسر استان در دستگیری سارقان، می‌طلبد که حراست از تجهیزات و منصوبات مخابراتی مراکز مهم که خدمات عمومی به ویژه خدمات حیاتی و اورژانسی به شهروندان ارائه می‌دهند به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دهند تا سلامت شهروندان به مخاطره نیفتد.
وی ادامه داد: در پایان از عموم شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده هر گونه تخریب و سرقت از تجهیزات و کابل‌های مخابراتی، فورا موضوع را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا خللی در خدمات رسانی به مردم شریف نیاید.
لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=8065
  • ارسال توسط :
  • 19 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی مجدد تلفن ۱۱۵ مرکز اورژانس اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.