تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
2
فرمانده انتظامی استان خوزستان؛

بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اندیمشک توقیف شد

  • کد خبر : 8083
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اندیمشک توقیف شد

اندیمشک نوین: فرمانده انتظامی استان گفت: خودروهای حامل بار قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال در شهرستان اندیمشک توقیف شد.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از مرکز خبر پلیس، سردار سیدمحمود میرفیضی روز پنجشنبه اعلام کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک حین کنترل دقیق خودروهای عبوری در محورهای ارتباطی به سه دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق مشکوک شدند و آنها را توقیف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی به عمل آمده از خودروهای توقیفی، یک هزار و ۷۷۶ دستگاه انواع لوازم خانگی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲۰ میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال برآورد کردند که در این ارتباط سه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قانونی معرفی شد.

اواخر اردیبهشت امسال نیز ماموران ایستگاه ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با اشراف اطلاعاتی پس از کنترل محورهای ارتباطی یک دستگاه آریسان و ۲ دستگاه خودروی سواری شوتی حامل بار قاچاق را شناسایی و توقیف کردند که از این خودورها ۲۷ دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ و ۳۲ اینچ همچنین تعداد زیادی لوازم آشپزخانه فاقد مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=8083
  • ارسال توسط :
  • 24 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیش از ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در اندیمشک توقیف شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.