تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
1

حضور بی‌سابقه فرنگی‌کاران خوزستانی در المپیک فرانسه

  • کد خبر : 8166
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
حضور بی‌سابقه فرنگی‌کاران خوزستانی در المپیک فرانسه

اندیمشک نوین: در ترکیب ۶ نفره، تیم ملی کشتی فرنگی پنج ورزشکار از خوزستان حضور دارند که در تاریخ ورزش این رشته ورزشی در استان خوزستان بی‌سابقه است.

به گزارش اندیمشک نوین به نقل از روابط عمومی ورزش جوانان؛ مراسم قرعه‌کشی دو وزن مسابقات کشتی فرنگی المپیک فرانسه امروز برگزار شد که مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست وزن ۶۰ کیلوگرم، در دور دوم به مصاف عبدالکریم فرگات از مصر می‌رود. محسن نژاد در صورت برتری مقابل فرنگی‌کار مصری در دور بعد با برنده مبارزه کوین آرماس رودریگوئز از کوبا و کنیچیرو فومیتا از ژاپن دیدار می‌کند. در وزن ۶۰ کیلوگرم، ۱۷ کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، امین میرزازاده در دور نخست با آدام کن از آمریکا مصاف می‌دهد. میرزازاده در صورت عبور از حریف آمریکایی در دور دوم با برنده مسابقه میخاین لوپژ دارنده مدال‌های چهار مدال طلا المپیک، پنج مدال طلا و سه مدال نقره جهان از کوبا و لی از کره جنوبی سرشاخ می‌شود. در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، ۱۶ فرنگی‌کار حضور دارند.

امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم روز شانزدهم مردادماه با حریفان خود رودرروی خواهد شد. سعید اسمعیلی و علیرضا مهمدی، هفدهم مردادماه در وزن‌های ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم به میدان می‌روند.

فرزاد ایمانعلی زاده و مهدی بشیرزاده از خوزستان به‌عنوان مربی تیم ملی و داور در این مسابقات حضور خواهند داشت.

در ترکیب ۶ نفره، تیم ملی کشتی فرنگی پنج ورزشکار از خوزستان حضور دارند که در تاریخ ورزش این رشته ورزشی در استان خوزستان بی‌سابقه است.

مسابقات کشتی فرنگی المپیک پاریس از پانزدهم تا هجدهم مردادماه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=8166
  • ارسال توسط :
  • 16 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حضور بی‌سابقه فرنگی‌کاران خوزستانی در المپیک فرانسه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.