تاریخ : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024
0
سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک:

وجود ۸۵۰ باغ‌ویلای غیرمجاز در اندیمشک

  • کد خبر : 8244
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴
وجود ۸۵۰ باغ‌ویلای غیرمجاز در اندیمشک

اندیمشک نوین: سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک با بیان اینکه اندیمشک در هشت سال گذشته حدود ۴۰۰ هکتار تغییر کاربری غیرمجاز داشته است، گفت: در این اراضی حدود ۸۵۰ قطعه باغ ویلای غیرمجاز ساخته شده و پس از دیوارکشی و قطعه‌بندی، به فروش رسیده‌اند.

به گزارش اندیمشک نوین، محمدجعفر آفرین ظهر امروز در جمع خبرنگاران درخصوص تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شهرستان اندیمشک گفت: اندیمشک در هشت سال گذشته حدود ۴۰۰ هکتار تغییر کاربری غیرمجاز داشته است.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک افزود: در این اراضی حدود ۸۵۰ قطعه باغ ویلای غیرمجاز ساخته شده و پس از دیوارکشی و قطعه‌بندی، به فروش رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: طبق قانون، دیوارکشی، فنس‌کشی، گودبرداری و خاکبرداری، با رعایت حفظ قانون کاربری و دریافت مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی، انجام می‌شود.

آفرین با بیان اینکه در شهرستان اندیمشک روزانه شاهد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی هستیم عنوان کرد: در قانون چیزی تحت عنوان باغ‌ویلا نداریم و ادارات آب، برق و گاز هم نمی‌توانند بدون مجوز جهاد کشاورزی، اقدام به واگذاری انشعاب به آنها کنند.

وی ادامه داد: بخشداری مرکزی، نظام صنفی کشاورزی و هیچ نهاد حقیقی و حقوقی دیگری حق صدور مجوز و پروانه ساخت برای ساخت باغ‌ویلاها را ندارند.

سرپرست جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به اینکه سازمان بازرسی در این رابطه ورود کرده و با شدت برخورد خواهد کرد ادامه داد: هیچکدام از باغ‌ویلاها مجوز ندارند و بسیاری از آنها انحراف از طرح کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: سامانه ۱۳۱ آماده دریافت گزارشات مردمی برای حفاظت از اراضی کشاورزی است.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=8244
  • ارسال توسط :
  • 3 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای وجود ۸۵۰ باغ‌ویلای غیرمجاز در اندیمشک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.