تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

روند واکسیناسیون کرونا در شهرستان اندیمشک به شکل مطلوبی در حال انجام است

  • کد خبر : 6180
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
روند واکسیناسیون کرونا در شهرستان اندیمشک به شکل مطلوبی در حال انجام است

اندیمشک نوین: کاظمی با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون کرونا در شهرستان اندیمشک به شکل مطلوبی در حال انجام است گفت: در رابطه با تعداد واکسن هیچگونه کمبودی نداریم و شهروندان‌ هم از نحوه خدمات‌رسانی و وضعیت مراکز واکسیناسیون رضایت کامل را دارند.

به گزارش اندیمشک نوین، فریدون کاظمی  در رابطه با روند واکسیناسیون کرونا در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: روند واکسیناسیون کرونا به شکل مطلوبی در سالن‌های ورزشی سروندی و حجاب اندیمشک در حال انجام است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، واکسن مورد نیاز جمعیت واجد شرایط شهرستان در اختیار ما قرار داده شده و اکنون در رابطه با تعداد واکسن هیچگونه کمبودی نداریم.

وی با تقدیر از همکاری و تعامل مسئولان ارشد و مدیران ادارات شهرستان اندیمشک در راستای کمک به انجام روند واکسیناسیون اذعان کرد: با تدابیر اندیشیده شده در مراکز واکسیناسیون، بدون ایجاد تجمع به شهروندان خدمات‌رسانی می‌شود که آنها تا کنون از نحوه و وضعیت این مراکز رضایت کامل را داشته‌اند.

کاظمی با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا به گروه‌ها و اقشار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت بدون توقف و با سرعت در حال انجام است تصریح کرد: انتظار می‌رود افرادی که گروه سنی آنها جهت تزریق واکسن اعلام نشده، از مراجعه به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.

وی یاد آور شد: شهروندان نباید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی سهل‌انگاری کنند و ضرورت دارد به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند تا شاهد برون‌رفت از وضعیت فعلی باشیم.

لینک کوتاه : https://andimeshknovin.ir/?p=6180
  • ارسال توسط :
  • 13 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای روند واکسیناسیون کرونا در شهرستان اندیمشک به شکل مطلوبی در حال انجام است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.